петък, 9 септември 2011 г.

Колкото повече - толкова повече




Разбира се цитат на Мечо Пух.Любимото ни мече вкъщи, и на малки, и на големи.Да, понякога звучи малко глуповато в този забързан и динамичен свят, но винаги има подтекст в думите му.Който не ми вярва може да прочете това и това :)Сега за Вики, момиченцето, което ви се усмихва чаровно от съседните снимки.Майка й ми се обади с желанието да я снимам на връх Рождения й ден.Когато разбрах, че тортата е на тема Мечо Пух с най-голяма радост се съгласих.Много обичам да снимам точно такива снимки, първо защото Рождения ден е най-специиалния ден в годината за всяко дете и неговите родители и всички винаги са много усмихнати и щастливи,и второ  - просто обичам Рождените дни , това е откакто се помня :)Майката на Вики успя да ме улесни максимално, изпрати ми снимки на тортата и на дрешките, които щеше да донесе.Така аз успях да се приготвя предварително,дори направих надписче за кексчетата, често импровизирам на място и все се сещам за нещо , което не ми е под ръка, а страшно би си паснало :)....И така,ето я Вики - едно малко лъвче, което стана на 3! Нека е жива и здрава, и все така чаровна!


Няма коментари:

Публикуване на коментар