вторник, 5 юни 2012 г.

Симона

  Симонка е детенце на един от двамата ми първи братовчеди.Като се има предвид, че нямам братя и сестри, те са ми най-близките роднини, с тях съм израснала, затова се радвах ужасно много като се родиха племенниците, все едно бяха мои деца.Но улисани в задачи по-често се чуваме отколкото се виждаме, за жалост. И направо е срамота, че Симонка я снимах дни преди да навърши 5г, а Енико все още не съм го снимала, надявам се лятото като се прибере в Бг да поправя и тази грешка.За Симона няма да ви пиша - от снимките е видно, че е голяма сладуранка, има закачливо пламъче в очичките и е винаги готова да направи някоя щуротия. Накрая ще видите и моите две момиченца.Снимките са от преди 2 месеца, затова има и Великденски сюжети,но ...съм си такава туткава с публикациите:)





















1 коментар: