понеделник, 3 септември 2012 г.

Summer time 2012 - 2

    най-ужасната снимка на храна, но пък е моята гордост - домашен вишнев сок и домашна френска торта ( за    
     втори път правя торта ever)
                                                              истински разсмяна
   декупажни къщурки, които направих в два варианта за летен декор
     през обектива на детето и след мноооооого ретуш на кожата и фотошопски грим :) т.е. аз, човекът зад кадър

от колелото :(

М. ми показва, че може да позира, 'щото ходи на театрален кръжок :):)

1. смел заек
2. капитан
3. страхлив заек, с треперещи колена за добър фокус :):)


гердан и гривна - made by Mihaela :)
Калина позира за снимка

Калина - усмихната и бяла


позьорката


на морето



 summer time


 любимата кола :)
един колаж с репортажни кадри от прекрасния лагер на Лозенец, х-л Амбелиц и Академия XXI век


2 коментара:

  1. Много весели и с много настроение и емоция:) Малката мишка много ме радва:) Голяма хитруша ми изглежда!

    ОтговорИзтриване
  2. мерси, Руми!!
    малката буба е опасна - в преносния и в буквалния смисъл, много ме радва, че е пълна противоположност на кака си, както и че ми даде да се разбера , че правилата не мога да ги определям все аз :):)

    ОтговорИзтриване