сряда, 10 октомври 2012 г.

summer time 4

   Бързам, бързам, но май с темповете на костенурка и още доста сесии, както и моите снимки не съм публикувала тук. А искам! Това последното изречение го чувам около 150 пъти всеки ден от малката ми дъщеря, с него става, с него ляга, нещо като неизменното 'не' от двегодишната възраст. Само дето това е мнооооооооого по-изискващо :)

 ето я г-ца "Ама искам!"
 отдавна се каня да повторя този кадър, и ето че минаха точно 2 години и половина,и явно много съм искала, тъй като е единствения кадър, и имам късмета да са излязли добре на него и да е на фокус, чист късмет си е това!
 в 'Делфинариума" във Варна
 и в Морската градина
със Стефчо, на който гостувахме 
 и на една много приятна среща с варненските фотографки
 Калина на 3!

 Тук трябваше да се мъдри снимка с декор, торта и т.н.мои измишльотини, но Калина пипна  вирус с безброй афти в устата и празникът ни беше помрачен
 Фланелки, ръчно изрисувани от Мишето.Прекрасни!
 На 'София диша" и любимия кон, който Калина иска да си вземем у дома :)
 Като една Алиса в страната на чудесата
 Истински се надявам тази инициатива да стане постоянна!
пораснала 
 Една от най-любимите ми снимки на Калинката от изминалото лято

 На Витоша - hello :)
 търсач на злато и вода :)
 и кацнал на едно дърво :)
 мила и добра Калина
а тук ми позира :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар