четвъртък, 5 януари 2012 г.

ЧРД , Ева!

   С Ева се запознахме преди месец и половина на коледна сесия и още тогава майка й изрази желание да снимам Рождения й ден, който обаче се падал в много неудобно време - ден преди Бъдни вечер.Но щом е замесена торта и дечица - знаете, че не отказвам :)
Седмица преди уречения ден с Буболинка и Петя , майката на Ева се заехме да изясним детайлите.Честно казано вече не помня кой какво точно предложи, но важен е крайния резултат - а той беше, че цветовете ще са в розово, бяло и черно.Плюс балеринка и сребриста коронка.Речено -сторено, знаете с Бубето имаме телепатична, а понякога и телефонна връзка :)
Не мина без препятствия при мен, извадиха ми декора идеално, но без буквичката Е, и в последния момент преди Коледа домашния принтер спаси положението:)

Минутки преди Ева да дойде:


Фигурката -  балеринка, която да си запазят за спомен, както и Мецанката от миналогодишната торта, както и цялата разкошна торта:


И разбира се - най-важното - Ева стана на 3!
Този път успяхме да я разсмеем  много добре и се получи едно щуро снимане каквото аз много обичам :)


Моя ли е тази торта:



само, само МОЯ:


   Това ми бяха последните снимки за миналата година.Петя, благодаря ти за доверието!За подаръците, бонбоните и милите думи, които ми върна в замяна на снимките!Бъдете здрави и много щастливи, цялото семейство!А Ев да расте все така щастлива, каквато беше на снимките!

Няма коментари:

Публикуване на коментар