вторник, 24 януари 2012 г.

Победителите във ФБ играта

   Отдавна се каня да направя игра и да подаря сесия.Бях запланувала Коледа и Нова година като най-подходящи за подаръци, но така и не ми остава време.И така, докато преди две седмици още с пускането на компютъра идеята толкова натрапчиво взе да ми се върти, че веднага я реализирах.Разбира се, малко неясно беше началото дори за мен,  допълних правилата и така изминаха две седмици, през което време вие ми изпращахте и качвахте снимки на дечицата ви.
Вече са известни и двамата победители:)
Първият спечели след много оспорвана борба с две прекрасни госпожици - 
Стефан - на 5.5 мес.


А вторият победител реших да изтегля на томбола, тъй като самата аз не съм от активните потребители във ФБ реших, че шанс трябва да имат и тези дечица, чийто родители са като мен :)Ето подготовката -  всички дечица, така както са записани във ФБ:


И накрая моята Калина в ролята на късметче за някой.Кой е той вижте на клипчето:
(качеството на клипчето е ужасно, но нямаше как да направя втори дубъл:) и името е наобратното)


Честито на спечелилите!
Очаквам родителите на двете дечица да се свържат с мен, за да уточним час и дата за снимките.
Благодаря ви, че участвахте, за мен беше много забавно.И мисля да повторя след известно време:)


Няма коментари:

Публикуване на коментар