понеделник, 14 ноември 2011 г.

Коледен еко град

    Първото детенце , което снимах за Коледа е Мишо.Няма как да не ми е на късмет при положение, че два души от най-любимите ми 5 на света са с това име - голямата ми дъщеря е Михаела и е кръстена на моя баща Михаил.Но първо ще ви покажа моята дребосъчка Калина.Отново пред картонения град направен от Ани от Ариадна ателие , която беше така добра да ми помогне с декора, макар и двете да сме нарамили по няколко дини под мишница и само се чудим как да не ги изтървем, или поне да не изпускаме по-важните :) Идеята за градчето взехме от сайта на Марта Стюарт .Ако ни остане малко време преди Коледа  с Михаела сме решили да си направим точно същото за прозореца вкъщи заедно с лампичките отзад.Би изглеждало вълшебно, особено ако навън вали сняг.
    И така - ето я Калина ,която не беше в най-добрата си форма за снимки.Малката панделка я направих специално за снимките, тъй като нямах нищо подходящо, а както съм писала и преди, много обичам да майсторя разни нещица:)



И сега  -  Мишо.Едно много чаровно момченце на 6годинки.Ако ви се струват познати с майка му отнякъде, то вероятно си купувате от супите на Маги.Отзад на пликчето с Френска супа са точно те!Аз не съм от най-големите почитатели на готовите супи, но заради тях съм написала в списъка за седмичното ни пазаруване и от тези супи, за да ги видя и аз , а и без друго времето е много подходящо за топли супички:)





Имам доста джудженца да ви показвам, кое от кое по-хубаво:)
 До скоро и хубава седмица!

2 коментара:

  1. Ели, добре стои снежния град наистина. Аз, разбира се, имам някои забележки към себе си, но моделите, настроението, качеството на снимките - страхотни!

    ОтговорИзтриване
  2. Екстра си е градчето, то винаги може да е още по-перфектно, за да има към какво да се стремим:)

    ОтговорИзтриване