неделя, 20 ноември 2011 г.

Скандинавски мотиви с дъх на канела

   Това заглавие ми хрумна докато правех снимките на Девин, най-малкия син на Буболинка.Първо, защото той е така русичък, след това - паднаха му се възглавничките със скандинавски мотиви на снимките, а канелата .... свързвам я с всичко направено с много любов и старание, в което човек оставя по нещо и от себе си, подобно на тортите на Бубето.
   Сега за снимките.Времето мина неусетно в бъбрене и редене на декори, накрая наградихме Девин  с  бонбон за отлично позиране:) Благодаря на всички, които ми носят бонбони в ателието!Бъдете спокойни - всичко се изяжда от мен и децата, които снимам :) Радвам се,че отново мога да ви покажа  и Буболинка, която дойде свежа и отпочинала, точно като за снимки!Насладете се на снимките, а ако ви се прияде нещо сладко - разбирам ви, дори и моята двегодишна Калина като чуе нещо свързано с тортите и веднаха започва - "иеия Буба плави толти" и безпогрешно я разпознава на снимка.Така че в случая прибягването до шкафа със сладости е разрешено!






    Не мога да оставям коментари дори в собствения си блог.Не знам дали е защото компютъра ми не работи и съм на лаптоп,или нещо друго, ако някой ми помогне  с идея какво да направя ще съм му много благодарна.Иначе чета и препрочитам всички коментари, много ме радват и ме правят мноооооого щастлива!И все повече ме карат да се замисля дали да не разменя местата на хобито и професията си.Имам почти 10 годишен стаж като строителен инженер и догодина трябва да реша дали да се върна към строителството или да си го оставя за хоби, помагайки от време на време на мъжа ми, с когото сме колеги от университета....

Още джудженца почукват на вратата, отивам да отворя :) До скоро!

7 коментара:

  1. Ели снимките ти са разкошни,както винаги.
    Няма нищо по-хубаво хобито ти да се превърне в професия.Насладата,която ти носи е много голяма.
    И сега да видим дали ще ми качи коментара;))

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни снимки Ели, на две очарователни усмивки. Малкият Девин е невероятен, а Бубето е прекрасна.
    Благодаря ти за коледните кадри и улавянето на страхотните моменти през обектива.

    ОтговорИзтриване
  3. И аз ти благодаря!!! За настроението, за емоцията, за приказните снимки... Девин много си се харесва, а любимата му снимка е именно тази, на която е по коремче и си е подпрял главичката с ръце.
    Да превърнеш хобито в професия звучи страхотно докато не се случи.После става просто професия с всичките му негативи, които следват от това. Така че много добре обмисли нещата! Казвам го и те съветвам от личен опит.
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  4. Пропуснах да кажа, че заглавието на публикацията страшно ме радва!

    ОтговорИзтриване
  5. Мога да пиша в блога!Било от браузера:)Толкова елементарно.
    Дима, Дани, толкова хубави неща сте написали за снимките ми, благодаря ви от сърце!!!
    Бубе, и на мен тези на Девин са ми любими:)
    Колкото до хобито и професията - неминуемо когато хобито стане работа идва момент на рутина, която е опасна за творческото мислене, поне аз така мисля.Разбира се , ако всичко се превърне в бизнес този момент идва още по-бързо.Колкото до мен - не бих могла с лека ръка да зарежа всичко научено досега и цялата практика, но силно се изкушавам ;)

    ОтговорИзтриване
  6. СТРАХОТНИ СНИМКИ-БРАВО :-)

    ОтговорИзтриване
  7. Ели, аз не съм много писането и със сигурност не мога да напиша толкова хубави думички като тези по-горе..... Искам само да кажа ,че голямо удоволствие ми доставя разглеждането на твоите творения .....

    ОтговорИзтриване