петък, 11 ноември 2011 г.

Little gentleman


Това беше първата ми мисъл когато видях 5 месечния Иван  и първите му официални тоалети, които ще видите по долу.Затова заглавието, по изключение, е на английски .Но да започна по-отдалеч.Получих обаждане от таткото на Иван, че искат да се снимаме, а след това и писмо от майка му.Бях малко резервирана, писала съм и преди,че бебетата  межу 2 и 6 месец са най-неблагодатни за снимки, тъй като нито могат да бъдат приспани( с мнооооого малки изключения), нито лежат мирно и кротко, нито могат да седят, въобще трудно стават разнообразни снимки с тях.Но някакво вътрешно усещане ме накара да приема.И интуицията ми не ме излъга!Бебе  Иван се оказа най-най-най-кроткото и добро бебе, което съм снимала! Нито веднъж не се обади, толкова любопитно гледаше наоколо, не капризничеше от многото преобличания, дори не се оплака, че беше малко хладно, въобще истинско мъжко държане на 5 месеца! След това - тези сини очи -  нямат фотошоп, такива са реално, където е влязла повече слънчева светлина са още по-сини. След това  - какъв смогинг, какъв костюм и най -вече моята слабост - обувките.На живо бяха истинска малка прелест на тези малки крачета!Освен това майката и бащата на Иван бяха много сръчни , само с половин дума разбираха какво точно да направят и така с дружни усилия направихме вероятно най-бързата бебешка сесия и кадрите, както ще се уверите, са повече от прекрасни ( не звучи скромно, но кажете ми как може човек да не се разтопи при тези сини очи?!)За финал искам да кажа, че наистина по-често трябва да се вслушваме във вътрешния си глас, дори когато ни шепне нещо против общоприетите правила!











2 коментара:

  1. Ели,
    хиляди благодарности за страхотните снимки и за милите думи относно фотосесията на нашия син Иван!
    Ти успя да хванеш и направиш от всяко негово движение уникална снимка, за което ние сме много щастливи!
    Иван наистина се държа много достойно по време на снимките и с нетърпение очаква да застане за Коледна фотосесия отново пред обектива на твоята камера!:)))
    Поздрави,
    Гери

    ОтговорИзтриване
  2. Гери, мерси, ще ви очаквам с нетърпение отново пред моя обектив, но този път и за обща семейна снимка! :)

    ОтговорИзтриване